Kolesá s lúčmi BORA WTO 45 DB, N3W, plášť C23

Kód: CA-WC435BAP8A110
Neohodnotené
€2 552,64
Skladom

Detailné informácie

Podrobný popis

BORA WTO 45 2WF N3W DB (C23) - opletené kolesá určené prekotúčové brzdy sevynikajúce aerodynamické vlastnosti (pomenovanie koliesWTO je skratka slovWINDTUNELOPTIMIZED, čo svedčí o prostredí, v ktorom inžinieri Campagnolo tieto bicykle vyvíjali). Ďalšia skratka2WF (2 WAYFIT) upozorňuje, že kolesá možno používať so štandardnými ajs bezdušovými pneumatikami bez ďalších úprav.
Bicykle sú kompatibilné so sadou bezdrôtovej elektroniky Campagnolo Super Record EPS DB WRL.

Nespornou výhodou týchto veľkých zapletených kolies je45 mm vysoký, ručne vyrobený,celouhlíkové ráfik. Len výška 45 mm robí z týchto koliesok univerzálnu voľbu v prípade, že chcete len 1 pár kolies. Kolesá sú skvelé na rovinky aj kopcovité profily trás. Šírka ráfika 29 mm zvyšuje komfort jazdy. Vďaka tejto šírke ráfika sú kolesáideálne v kombinácii s pneumatikami širokými 32 alebo 28 mm (minimálna šírka pneumatiky pre tento typ kolesa je 25 mm). Vďaka svojmu profilu kolesá poskytujú aj vysokú torznú tuhosť a zrýchlenie.

Grafika kolesa (obtlačky) sa umiestňuje pod konečnú povrchovú úpravu ráfika. Umiestnenie pod konečnú povrchovú úpravu dodáva obtlačkom vysokúmechanická odolnosť, vrátaneodolnosť voči UV žiarenie.

Predné a zadné koleso je vypletené G3 pletenie. Duralové náboje oboch kolies sú vybavenéKeramické ložiská ventilátora USB, ktorévýrazne znížiť trenie ložiska nábojov.

Zapletené kolesá Campagnolo ponúkajú vždy najnovšie technológie.Nižšie nájdete zoznam tých, ktoré sa používajú v modeloch BORA WTO DB 2WF.
  • Plná karbónová obruč 29 mm (C23) - 29 mm široký ráfik (vnútorná šírka: 23 mm = C23) v kombinácii s 32 alebo 28 mm širokými ráfikmi ponúka vysokú úroveň komfortu a aerodynamiky spolu s extrémne vysokou tuhosťou a schopnosťou kolies rýchlo reagovať na zmeny tempa
  • Super Record EPS DB WRL kompatibilné
  • EXKLUZÍVNY SYSTÉM TLAČE NA RÁFIKY - nová povrchová úprava ponúka jasnejšie farby odtlačkov kolies, ich farebnú stálosť a odolnosť voči mechanickému poškodeniu (odtlačky kolies sú pokryté tenkou vrstvou ochranného laku)
  • DYNAMICKÁ ROVNOVÁHA - vyváženie ráfika, ktoré kompenzuje jehonerovnováha spôsobené otvorením ventilu
  • 2WF - kolesá umožňujú použitie štandardných aj bezdušových pneumatík
  • MOMAG - eliminuje potrebu pásky na plášťové kolesá (povrch ráfika pod dušou je úplne hladký, len s jedným otvorom pre ventil)
  • SYSTÉM PROTI ROTÁCII ŠPICOV - zabezpečuje drôt v optimálnej aerodynamickej polohe
  • SAMOSVORNÉ BRADAVKY - vďaka "samosvornej" polohe vsuviek umožňuje vycentrovanie na príslušné predpätie bez potreby ďalšieho centrovania
  • VZOR ŠPICE G3 - zabezpečuje rovnomerné napnutie pravého a ľavého zadného kolesa, znižuje hodnotu predpätia zadného kolesa, zvyšuje torznú tuhosť kolies a s tým súvisiaci prenos energie, eliminuje výskyt vibrácií aj u jazdcov s vyššou hmotnosťou
  • DRSC (SMEROVÉ SPOJENIE RÁFIKOV A LÚČOV) - jedinečná technológia na zabezpečenie správneho uloženia drôtu v náboji/obrube. Umožňuje správne vycentrovanie s rovnakým predpätím lúča po celom obvode kolesa
  • AERO SPOKES - aerodynamický výplet z nehrdzavejúcej ocele poskytuje kolesám vynikajúce aerodynamické vlastnosti, vysokú odolnosť a umožňuje efektívnejší prenos výkonu
  • HLINÍKOVÉ TELO NÁBOJA - duralové telesá nábojov kolies zvyšujú torznú tuhosť a znižujú hmotnosť nábojov na najnižšiu možnú úroveň
  • HLINÍKOVÁ NÁSADA - duralnadrozmerné rozmery náboje zvyšujú torznú tuhosť kolies a znižujú hmotnosť nábojov na najnižšiu možnú úroveň
  • USB KERAMICKÉ GUĽÔČKOVÉ LOŽISKÁ - keramické guľôčky ložiska ventilátora znižujú trenie v náboji, čím zabezpečujú jeho hladší chod a vysokú odolnosť
  • LOŽISKÁ POHÁROV A KUŽEĽOV - guľôčkové ložiská v spojení s kuželíkovými ložiskami ponúkajú jednoduchú údržbu, ešte jednoduchšie nastavenie a dlhú životnosť
  • NADROZMERNÁ PRÍRUBA - zadný náboj s vysokou prírubou zvyšuje torznú tuhosť kolesa a zvyšuje jeho schopnosť akcelerovať
  • AC3 (kontrola všetkých stavov uhlíka) -povrchová úprava brzdnej plochy, ktorá výrazne zvyšuje (najmä za mokra) brzdnú účinnosť

Náboje kolies sú pripravené na upevnenieDisky AFS. Na utiahnutie poistnej matice brzdového kotúča použiteUT-BB130.
Predný náboj je vybavený dutou osou HH 12 s dĺžkou 100 mm. Zadný náboj je vybavený dutou osou HH 12 s dĺžkou 142 mm.

POZOR: tieto vypletané kolesá môžu byť vybavené pneumatikami s minimálnou šírkou 23 mm!!!

KOMPATIBILNÉ MATICE/KAZETY: tento model zapletených kolies je vybavený maticou typuN3W.V základnej verzii sa kolesá dodávajú s maticami N3W CAMPAGNOLO pre kazety Campagnolo 12s (10-25/10-27/10-29) a Campagnolo 13s. Na použitie kaziet Campagnolo 11s (11-25/11-27/11-29/11-32) a Campagnolo 12s (11-29/11-32/11-34) je potrebné zakúpiť adaptérAC21-N3W.
Kolesá je však možné zakúpiť aj s maticou N3W SHIMANO (pre kazety Shimano HG 10s, 11s a 12s) a s maticou N3W XDR (pre kazety Sram 12s). Kolesá sa dodávajú s maticou Campagnolo N3W. Ak požadujete inú maticu, uveďte to pri objednávke. Matice HG a XDR sú k dispozícii za príplatok.

Balenie obsahuje:

  • prepravné tašky na bicykle
  • malé príslušenstvo

Na všetky kolesá Campagnolo sa vzťahuje záruka 2 + 1 rok (pozri.záručné podmienky spoločnosti Campagnolo)

VAROVANIE: bicykle sú kompatibilné so sadou bezdrôtovej elektroniky Campagnolo Super Record EPS DB WRL.

Dodatočné parametre

Kategória: Vypletené kolesá na bicykel
Hmotnosť páru kolies: 1405 g
Kompatibilita: Campagnolo 9s/10s/11s/12s, Shimano HG 9s/10s/11s, Sram Splined 10s/11s, Sram XDR 12s. Upozornenie: Kazety s maticou N3W musia ma
Ložiskový materiál: Keramické USB
Materiál drôtu: nehrdzavejúca oceľ
Materiál nábojov: dural
Materiál ráfika: uhlík
Maximálna nosnosť zapletených kolies: 120 kg (jazdec + bicykel + príslušenstvo)
Minimálna/maximálna šírka pneumatiky: min. 25 mm / max. 41 mm
Počet drôtov predného kolesa: 24
Počet vodičov zadného kolesa: 24
Šírka ráfika: 23 mm (vnútorný), 29 mm (vonkajší)
Typ: disk, plášť 2-Way-Fit, bezdušový, plášť
Typ káblov: ultra aero, dvojité zosilnenie
Typ ložiska: vence
Typ matice: N3W
Výška predného ráfika: 45 mm
Výška zadného ráfika: 45 mm

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: